LPG Inbouwbedrijven  

LPG Inbouwbedrijven  

De alles-in-één oplossing voor LPG-inbouwbedrijven.

  • Geniet van het vertrouwen.

    Met de kracht van Visual Enterprise krijgt u het vertrouwen van een expert omdat u alles weet van de voertuigen van uw klanten, waar u specifiek op moet letten bij elk merk en type bij een nieuwe LPG-inbouw, welke klachten bij welke storingen horen en welke storingen en onderhoud vooraf kunnen worden voorkomen. Meer vertrouwen resulteert in meer opdrachten voor LPG-inbouw, onderhoud en reparaties. Dit alles met aanzienlijk minder administratieve inspanning!

  • Open deuren.

    Huidige voertuigbezitters hebben hoge verwachtingen van u als LPG-expert en nieuwe klanten verwachten deskundig en betrouwbaar advies vanaf het eerste contact. Tijdens het eerste (telefonische) gesprek kan een eerdere (of soortgelijke) LPG-inbouwopdracht snel worden opgehaald op basis van merk en type van het voertuig. Met deze informatie kunt u eenvoudig het type LPG-systeem, tanktype en locatie en andere voertuiggerelateerde details adviseren op basis van de wensen van de klant. Dit opent de deur naar een offerte, die de details van eerdere inbouwen kan bevatten en direct vanuit Visual Enterprise per e-mail (of post) naar de klant kan worden verzonden.

  • Integreer en beheer.

    Bij een nieuwe LPG-inbouwopdracht (al dan niet via een goedgekeurde offerte) kunnen de gegevens van het voertuig, LPG-systeem en (nieuwe) klant verder worden aangevuld. De relevante documenten kunnen vervolgens op elk moment vanuit de werkorder worden opgehaald en/of afgedrukt, zoals een huurovereenkomst, de (oude) Tunap-verklaring, het voortgangs- en eindcontroleformulier en het garantieformulier van de leverancier. Indien van toepassing kan ook de gemeten klepspeling aan de order worden toegevoegd. Tot slot kan met een muisklik de inbouw automatisch bij de RDW worden afgemeld, waarna de volledig ingevulde LPG-opnamekaart wordt afgedrukt en indien nodig de bijbehorende G3-verklaring.

Voor Achter
Midden
LPG Monitor
Scanner
  • Maak een onvergetelijke indruk.

    Klachten, storingen en gebreken kunnen zeer teleurstellend zijn voor klanten. Omdat eerdere klachten en storingen worden vastgelegd, kunnen deze samen met de bijbehorende oplossingen worden opgehaald. Indien garantieonderdelen nodig zijn voor een reparatie, wordt het claimformulier van de fabrikant automatisch gegenereerd, inclusief leverancierslogo’s, claimnummer, ingevulde klachtomschrijving, inbouw-, voertuig- en klantgegevens. Slechts enkele vinkjes en u bent klaar! De op de reparatieorders gescande uren kunnen ook automatisch worden gefactureerd. Zo kunnen reparaties snel en professioneel worden uitgevoerd zonder administratieve rompslomp, waardoor u een onvergetelijke indruk achterlaat!

  • Help uw oosterburen.

    Nederland wordt geplaagd door torenhoge autobelastingen en brandstofaccijnzen. Zelfs op LPG, dat minder CO2 uitstoot dan benzine, is de accijns onlangs verhoogd. Deze zware heffingen en accijnzen gelden niet voor onze oosterburen en LPG heeft daar zijn oorspronkelijke markvoordelen behouden. Met Visual Enterprise bent u klaar om onze oosterburen betrouwbaar en verantwoord te bedienen. Voor voertuigen met Duitse kentekens worden in plaats van de RDW alle TÜV-formulieren ondersteund, zoals de “Bescheinigung”, die automatisch wordt ingevuld met onder andere kenteken, injectieventiel, drukregelblok, ECE-goedkeuring, VN-regelgeving en keuringsinstanties zoals TNO Delft, TÜV Keulen, Essen, Saarbrücken, enz. Ook de TÜV-keuringssticker voor de gastank wordt automatisch ingevuld en in het vereiste formaat afgedrukt.

  • Vereenvoudig uw magazijn.

    Vereenvoudig uw voorraadbeheer door gebruik te maken van gespecialiseerde barcodescanners die geïntegreerd zijn met Visual Enterprise. Door artikelen te scannen en de te bestellen hoeveelheid in te voeren, worden bestellingen bij de juiste leveranciers geplaatst.